Er ked af det, Er glad - det er så bittersweet

Bare fordi K har flyttet til Oslo gir henne vel ikke rett til å totalt neglisjere bloggen? Jeg har prøvd å la være med å skrive i lang tid, men nå synes jeg det er nok, så jeg skriver jeg..

Jeg er dog litt empty og har problemer med å bli inspirert.. Jeg gleder meg totalt over min nye jobb i Oslo. Jeg gleder meg totalt til å henge med K igjen. Jeg gleder meg totalt til mange ting. Men det er noe anderledes med denne flyttingen. For første gang skal jeg forlate en by jeg elsker over alt i hele verden og jeg skal forlate noen mennesker jeg ikke har lyst til å være foruten en eneste dag.. Det er første gang i mitt liv jeg kan si at jeg faktisk kommer til å savne det jeg reiser fra. Deilige, deilige København!!!Men jeg må nok bare be meg selv ta den "tudekiks" som de spiser her i Køben og heller tenke på alt det kule jeg skal gjøre i Oslo. Særlig sammen med K, og ikke minst i min nye jobb. Det blir Fett!!!!
Dessuten må det jo med at Saints vant Superbowl, det er OL og snart er det vår. Det finnes bare oppturer! Verden ligger for mine føtter. Det finnes bare oppturer. Det blir best!!

-Em-

0 comments:

Post a Comment

 

Home | Top