Siste natt med "gjengen"

...Så nærmer det seg skammelig men sikkert meg og K`s siste helg sammen mens vi begge bor i København. Og skal vi feste? Ok - det gjør vi hver helg, men denne helgen SKAL VI FESTE!

Det blir champagne, fab outfits og litt sånn alternativ nyttårsfeiring - dog uten andre enn E+K (eller kanskje, men vi stoler i allefall på oss selv). Men først skal vi se håndball (selvfølgelig - mitt årlige høydepunkt). Så tror jeg det blir "leke-shopping" samt øl, nachos og fotball bare sånn for å holde tradisjonene ved like så lenge som mulig. Det blir en perfekt kveld! Det vet jeg, for det blir det nemlig alltid. Hver lørdag er like supercool som den forrige - kan ikke gå galt. Jeg kan prøve å jinxe så mye jeg bare vil! Jeg skal ha en Margarita også - no doubt!

Håper bare jeg får mitt nye Asos innkjøp idag, så jeg kan teste ut mitt nye julebord outfit - det ville være så fett!! Jeg er dessverre notorisk shopoholiker, så det er et rush i hverdagen å gå og vente på at noe fantastisk skal komme i posten! Vi legger nok ut noen bilder fra vår fab weekend i neste uke - nå går jeg bare og gleder meg til imorgen - den kan ikke komme fort nok. I mellomtiden får man vel jobbe litt også - det er heldigvis også gøy, og mon ikke det blir en liten tur på byen i dag også..;)

Snakkes!

-Em-

0 comments:

Post a Comment

 

Home | Top