Ahhhh- helg:) (K 13.11.09)

Endelig helg, lever litt for de altså:)!
I kveld er det trening først, og så ta et liiiite glass vin på Nørrebro
Hehe, skulle egentlig ta dette bildet (fordi jeg egentlig er litt på hvitvin for tiden)

Men fant ut at det lignet noe helt annet enn vin...:-s

- blir en deilig fredag- rolig og avslappet. I motsetning til forrige helg, hvor jeg var i Oslo

- og det gikk i ett fra jeg kom til jeg dro:) Det var også veldig bra, altså- misforstå meg rett...;)

I morgen er det bursdag (ikke på meg , altså), så må vel planlegge litt antrekk til det også- puh, det er slitsomme valg man har i livet..Neeeesten så det blir litt shopping også, "trenger" en ny bukse...en spesifik bukse- hjelper det...nei?? Jaja, trenger det like mye;)

GOD HELG!

1 comments:

- said...

Jubiii - jeg blir med... Eller det var vel kanksje inneforstått.. Men Jubiii!!


Post a Comment

 

Home | Top