Fit for fight (Em 01.11.09)

Så er det søndag kveld, og jeg må si at dette har bare vært en fantastisk helg!! Ikke fordi det har skjedd så mye, men vi har bare hatt det gjennomført gøy fra fredag til søndag.

Fredag dro vi på byen, etter fredagsbar med noen kollegaer og litt vin og øl hjemme hos meg. Lørdag var det nok en gang vospiel hos meg før vi dro videre på Karrierebar og rula dansegulvet totalt hele natten.

Vi var bare så sinnsykt godt humør hele veien, og dog jeg selvfølgelig hadde på meg de værste sko så føttene mine var totalt mørbanka, var natten bare supercool. Faktisk så var den tilnærmet perfekt!! All mulig kred til K, som gjør livet litt (eller veldig mye) morsommere ; )

Idag har jeg og K gått i ett i 3-4 timer - rundt i byen og langs søene. Vi har drukket kaffe og cola, spist sjokolade og bakevarer, shoppa (genialt med søndagsåpne butikker) og røyka.

Viktigst av alt, har vi selvfølgelig løst, eller i hvertfall diskutert i hjel, de sedvanlige verdensproblemene - man er da verden navle, ikke?

Så med fare for å jinxe det gode humør, ser jeg faktisk veldig frem til den kommende uke - simpelthen fordi man selv må skape, eller benytte seg av, de mulighetene livet tilbyr. Og jeg er bestemt fit for fight - I`ll conquer the world tomorrow - you mark my words!

-Em-

0 comments:

Post a Comment

 

Home | Top