Høst og helg (K. 30.10.09)

Det er definitvt blitt høst her i København- det er kaldt (ok ikke sånn superkaldt..), og det regner...


Men- i går var det så digg vær, jeg var ute å kjøpte noe greier til en fotoshoot vi har hatt, syklet meg en tur fra jobb til Nørreport- og det var helt nydelig:) I dag er det også superfint vær- merkelig hvor mye det har å si...:)

Nå er det strax helg- blir deilig, hadde en rolig helg sist helg- som er digg nå og da, men til helgen blir det partys med Em:)! Vet ikke helt hvor vi skal ut, men vi har en plan om å holde oss til en plass- bruker å løpe frem og tilbake alltid, ikke så veldig strategisk...

Jeg har i hvert fall tenkt å bruke mine nye fantastiske sko (så fremt det ikke regner):



Måtte bare kjøpe de: de var på salg, fargen er perfekt til høstens gråtoner, og ikke minst: hælene er superhøye:);)!!!

De er forresten fra Asos!

Yohooo- gleder meg til helg:)!

GOD HELG, evt. GOD WEEKEND:-D

-K-

0 comments:

Post a Comment

 

Home | Top