Høstens topp fem..

Nå har det seg sånn, at noe av det beste jeg vet er høsten. Spesielt å gå på jobb og høre på høstmusikk, en mørk morgen. . Nå høres jeg kanskje ut som et morgenmenneske (hvilket jeg på sett og vis er, så lenge ingen snakker til meg den første timen), men melankolien i det er bare supernice. Derfor synes jeg det er passende med en liste over mine topp 5 høstlåter:

1. Straight to you / Blue bird / Do you love me - Nick Cave

(de tre låtene stiller faktisk likt på toppen)

2. Work me lord - Janis Joplin

3. Broken Radio - Green on Red

4. Karma Police - Radiohead

5. Trubbel - Håkan Hellström

-Em-

2 comments:

Anonymous said...

Syns det var en flott liste. I og med at jeg eeeeeeeeeeelsker både Nick Cave samt ok computer albumet til Radiohead.

Bare fordi jeg ble inspirert må jeg slenge på noen persnolige favoritter av høstmusikk(album):
Midnight Choior: Amsterdan Stranded
Madrugada: Idustrial Silence
Kent: vapen og amunition
The velvet underground & nico

..kunne sikkert tenkt mye lengre på dette, men det har jeg ikke tid til. Flott liste i alle fall.

Lisa


Em said...

Cool - så er vi enige om noen. Jeg er personlig stor Velvet Underground fan, så det er bra ;)

Min kunne også vært meget lenger, men prøvde så godt jeg kunne å velge ut ;)


Post a Comment

 

Home | Top