Helg!

Aargh - kjenner dere følelsen av og bare måtte ha noe (ok, dumt spørsmål..)?

Jeg elsker denne kjolen som Shannyn Sassamon (som forøvrig er en av de vakreste jeg vet) hadde på til Comic Convention. Men det er sef flere år siden, og jeg blir gal!! Føler plutselig at jeg ikke har noe tøy i skapet som duger og hvis jeg bare finner denne, tror jeg faktisk livet blir perfekt... For en liten stund i allefall... Men som jeg sier: "I want it now, while I still want it!" Såå sant!

Men, oh yeah - det er faktisk straks weekend!! Skal egentlig på fest i Malmø hos min kjære Carina, men så er visst togene innstilt på natten og jeg vil HJEM!

Så blir det vel en lørdag med litt shopping med K i Istedgade og på min elskede, elskede Blågårdsplass. Har bodd der i 4 år, og det er det mest fantastiske sted! Det er lovlig (eller heller ulovlig) mye action til tider, men stemningen, kulturen, second-hand butikkene, platesjappene og kaféene er uvurdeelige! Det deiligste stedet på jord!

Og når vi hjemme fra dagens gjøremål, har satt oss ned med et glass vin og satt på litt ESG (søstrene fra Bronx er akkurat nå er det kuleste jeg hører på - super funky - takk til svigerinna mi som introduserte meg) så skal vi skrive litt om de mulige herligheter vi er kommet over. Alt innen vi drar videre ut i natten i den fantastiske byen vår .. Snakkes!

-Em-

0 comments:

Post a Comment

 

Home | Top