New York!

Jeg elsker å reise. Var akkurat en tur i New York- nevneverdig føler jeg:-D Fikk selvsagt shoppet en del der, Century 21 sier jeg bare!!!

Alle i hele verden vet visstnok om denne plassen (til tross for det som står på banneret), i hvert fall basert på hvor mange mennesker som var der inne! Uansett, så må jeg absolutt si at de tre hærligste (jepp- bruker hærlig om ting) var:

Denne vesken



Disse fantastiske skoene



Og klokken som jeg har siklet på lenge. Litt herreklokke med masse bling:-D




Flere bilder av turen kommer garantert (så fort min kjære reisevenninne får sendt de til meg). Normalt å ikke ta med seg kamera til New York?? Stay tuned:)! -K-

2 comments:

Bdicte said...

Næmmen hallais Karianne:))

Så arti du har ordna dæ blogg, no kan æ også følge med ka du hold på med! Koselig:)

Klem!


- said...

Hallaisen:) Jepp, det e vel på tide at æ gjorde det:) good, good- skal prøve å oppdatere litt interessante ting, men vi får se kor interessant liv æ egentlig leve...;)

Klem!


Post a Comment

 

Home | Top